טיולים לסרי לנקה

שמורה הימית היקאדובה – Hikkaduwa

שמורה הימית היקאדובה – Hikkaduwaהיקאדובה שמורה הימית כשלוש שעות דרומית קולומבו, בליבה של החוף המערבי דקלים, הממוקם גלישה בסרי לנקה בנוחות לשיפוצים העיקריים העיר העתיקה של Galle, מיתוג מחדש של שונית עמיה (שנקראה Reefcomber) מציעה כי ביטחון הוא ערבוב שוב ב היקאדובה. ב גיז הקודם שלה, המלון סיפק תקציב פופולרי אבל מתחילה? להעלם הבסיס עבור מגוון רחב של ענפי ספורט מים זמינים על קטע החוף.

מלונות
החדרים מרוהטים בגוונים בהירים וכוללים מזגן חמישים וארבע בעלי טלוויזיה עם מסך פלזמה, פלסמה, כספת, ערוץ מוסיקה, מתקני תה & קפה, אמבטיה עם מקלחת, מרפסת או מרפסת הפונה לים.

מסעדות
מסעדת חוף – לובסטר צלוי. דגים סרי לנקה. שרימפס נמר. סרי לנקה תבשילי קארי. לסעוד על מאכלי ים טריים עם טעמים נפלאים, נגיעות מקומיות לתת כל מנה ייחודית דילים לסרי לנקה ממך כל טעם טעמתי במקומות אחרים בעולם.לילות נושא להביא לך קרוב מטבח תרבות ועולם סרי לנקה, עם עיצוב, ההיצע הקולינרי לעורר כל נושא מיוחד.

בר אוויר פתוח – Savour משקאות בבר, משוחח עם הברמנים ידידותי, או ליהנות מקוקטיילים שלך ליד השולחן מתחת לעצים. הבר נמצא בין הבניין הראשי במסעדה שעל חוף הים. בחר את ההנאה שלך מתוך מבחר של קוקטיילים, בירות, יינות, היורים. החוגגים הרפתקני מוזמנים לנסות את משקה מסיבים את arrack ליקר קוקוס מקומית חזקה.

אטרקציות באזור
מדגרת צבים Kosgoda, Sinharaja יער הגשם, במוזיאון לפולקלור Wickramasinghe מרטין-קוגאלה, הבנוי על כלונסאות דיג-Ahangama, ספורט מים בבנטוטה, ספארי מאדו גאנגה, Balapitaya, דייג במים עמוקים קטמרן, מונסטון שלי-Meetiyagoda.
מתקנים
החדרים מרוהטים בגוונים בהירים וכוללים מזגן חמישים וארבע בעלי טלוויזיה עם מסך פלזמה, פלסמה, כספת, ערוץ מוסיקה, מתקני תה & קפה, אמבטיה עם מקלחת, מרפסת או מרפסת הפונה לים. בריכת שחייה גדול יש היבט מלהיב רחבה, גולדן סנדס של היקאדובה. המסעדה גלים, יש גם האוכל המזרחי והמערבי וגם תפריט ערכת נושא הלילי. ישנם 2 ברים. חנויות טרקלין, מזכרות ותכשיטים טלוויזיה, מים פולו, כדורעף, טניס שולחן, משחק דארטס. מגוון רחב של ספורט מים בקרבת מקום, לרבות גלישה, גלישת רוח, צלילה על שונית האלמוגים. אליפות גלישה בינלאומיות בנובמבר הם אטרקציה מיוחדת. השונית גם רוח של היקאדובהבלתי פורמלית עם מועדון לילה קטן בו יש גם גישה מבוקרת שאינם תושבים. עוד שיפורים מתוכננים לקראת עונת.