טיולים לסרי לנקה

“קפיצה” לשכנים – האיים המלדיביים

"קפיצה" לשכנים – האיים המלדיבייםטיול למלדיבים הוא מומלץ מאוד ואפילו חובה לכל מי שמבקר בסרי לנקה. מלדיבים הם מקום שונה לגמרים מסרי לנקה והם מפורסמים בכל העולם בזכות האיים הקטנים המפזרים בכל מקום. מלדיבים פופולרים גם בגלל האפשרות לספורט ימי כגון, גלישת גלים, צלילה, סקי מים, קיאקים ועוד.

יום- 1 ברגע שתגיעו לנמל התעופה הבינלאומי מאלה, זכרו להיפגש עם נציג המלון, שבו אתם תארחו בזן שהות באים מלדיביים. לאחר נואיבה שתקלו את החדר שלכם, תוכלו לבלות את שארית היום פשוט לא לעושה דבר ולנוח. הלינה באתר הנופש.

יום- 2 – יום של ספורט מים
לאחר ארוחת הבוקר, שאר היום תבלו באתר הנופש שמעניק מתקנים של פעילויות ספורט וכיף. הפעילויות הפופולאריות ביותר בקרב התיירים הם צלילה, גלישת רוח ושייט בסירה. פעילויות ספורט מים נוספות הן, שיט קיאקים, גלישה, סקי מים,. הלילה נבלה באתר הנופש.

יום 3: יום ספא
היום יש הזדמנות נדירה להתפנק וליהנות מאחד האוצרות בפז ביותר של הטבע: ” שלווה “. להצעיר את הנפש והגוף שלכם באתרי הנופש עם טיפול ספא בלעדי. הספא באיים המלדיביים הוא השילוב המושלם של טיפולים מפוארים של יופי וחוויות בריאות המעניקים גירוי חושים כאשר סביב שלווה ויופי טרופי. לנים באתר הנופש.

יום 4: יוצאים מהאיים המלדיביים
לאחר ארוחת הבוקר האחרון על האי היפה הזה, בדרך לשדה התעופה יש הזדמנות להיפרד מהגן עדן על עלי אדמות. הטיסה שלכם היא לכיוון קולומבו. כאשר אתם מגיעים לנמל התעופה של לסרי לנקה תפגשו נציג של בית המלון ותועברו לשם. שארית היום אפשר להקדיש לקניות בקולומבו. יש כמה חנויות מומלצות כמו חנויות כמו פאראדיס רוד, בארפות ועוד שבהן תוכלו למצאו פרטי אופנה ושירותים נוספים. לנים במלון.

יום 5: סיור בקולומבו
לאחר ארוחת הבוקר, אנחנו נצא לסיור בקולומבו. נבקר במבצר, בנמל קולומבו, פטאח, הכנסייה הרפורמי ההולנדית ובבית המשפט גבוהה. אחרי הסיור בעיר אתם  יכולים לבקר בבית היתומים של הפילים. פילים צעירים יתומים נראה מטופלים כאן על-ידי מטפלים. לנים במלון.

יום 6: יוצאים מקולומבו
לאחר ארוחת הבוקר האחרונה בקולומבו, הנכם מועברים לנמל התעופה לטיסה שלכם בחזרה הביתה.