טיולים לסרי לנקה

קאנדי Kandy – מקדש השן

קאנדי Kandy – מקדש השןקאנדי, הבירה המלכותית האחרון של סרי לנקה היא יעד תיירותי מרכזי. (115 ק מ מקולומבו (colombo) 465 מטר מעל פני הים). המפורסמת מקדש השן, מקדשים רבים אחרים העיר יכול להיקרא הבירה התרבותית של האי.

Perahera קאנדי, היופי של בית המקדש של השן שבו השן של בודהא נשמרת מתקיים ביולי או באוגוסט בכל שנה כדי להצעיד את הארונות הזהב הוא חייב לראות אם אחד מבקר סרי לנקה במהלך חודשים אלה. התהלוכה הלילה חבילות נופש סרי לנקה האחרון הוא האירוע המרהיבים ביותר של המדינה. יותר מ-50 פילים מצעד בעיר בליווי מתופפים, רקדניות, מינויים. העיר נוסדה במאה ה-15 הייתה הבירה המלכותית האחרון שבו הסתיים 2500 שנות שלטונו המלכותי.

זו עיירת השוק ההומה הוא עשיר גיוון תרבותי יש שפע של להציע לתיירים מן שירים ריקודים ומלאכות שימושי מקדשים עתיקים ופעילויות הרפתקאות. קאנדי היא נקודת מעבר טובה המשולש התרבותי במדינה צפון או גבעה מדרום. העיר היא גם מקור טוב של מזכרות או לחוות הרבה מופעי תרבות שלה במלונות השונים בעיר.

שריד ממקדש השן
המקדש של השן אשר הידוע בכינויו “ואט” ממוקם במרכז העיר של גבעות, קאנדי. זה קדוש חשוב עבור הבודהיסטים כמו זה מחזיק את r השן