טיולים לסרי לנקה

חבילות נופש וטיולים בסרי לנקה

חבילות נופש וטיולים בסרי לנקהאם מחפשים חבילות נופש בסרי לנקה צריך לדעת שזה טיול ארוך שמשלב נופש עם מנוחה בטן גב וגם טיולים למקומות העיקריים שכל תייר חייב לבקר באי. ארגון טיול לסרי לנקה מאפשר גם לנוח וגם להכיר את אוצרות הטבע של סרילנקה, את ההיסטוריה ואת החווה עם התושבים המקומיים שיודעים לארח בצורה יוצאת דופן.
לינה במלונות 2-4 כוכבים ברמה טובה
הטיול כולל ארוחת בוקר בכל המקומות ו-2 ארוחות ערב עם תוכנית אומנותית של פולקלור מקומי.
מדריך מוסמך מקומי דובר אנגלית ומדריך נוסף דובר עברית מתלווים לקבוצה 24 שעות בימימה
טיול של 15 ימים / 14 לילות

יום 1 – מגיעים לסרי לנקה, נפגש בנמל התעופה עם המדריך. מעבר עם רכב ממוזג למלון בנגומבו. שארית היום יהיו שעות פנאי. ארוחת ערב ולינה בנגומבו.

יום 2 – לאחר ארוחת בוקר מוקדמת יוצאים חבילות נופש לסרי לנקה לכיוון המשולש התרבותי של סרי לנקה, דרך בית היתומים של הפילים, מוסד המטפל בפילים שננטשו. אם תעזבו את המלון מוקדם אז אתם יכולים לראות איך הפילים מתרחצים בנהר וגם לאכיל את הפילים התינוקות הם עם בקבוק חלב. אחרי ארוחת הצהריים נשאיר את המשולש התרבותי של סרי לנקה מאחורינו ונגיע לבית מלון בסיגירייה. ארוחת הערב והלינה בסיגירייה.

יום 3 – למחרת מתקיים סיור לימוד שחייה בעיר העתיקה פולונרובה. פעם, בימי הביניים העיר הייתה בירת הממלכה, עיר מתקדמת ומשגשגת. לאחר מכן נחזור למלון לארוחת הערב והלינה בסיגירייה.

יום 4 –ביום הזה תוכלו ליהנות מבוקר מרגיעה, לצד הבריכה של המלון, לעשות בהליכה בסביבה או לקבל עיסוי מרגיע במרכז האיורוודי. בערב תוכלו לבקר במנזר הבודהיסט של היער. ארוחת ערב ולינה בסיגירייה.

יום 5 – עוזבים את המלון ויוצאים לסייר במצדה סיגירייה, אחד המקומות המרתקים ביותרשל סרי לנקה שהוכרז כאתר מורשת על ידי אונסקו. אם נטפס אל פסגת המבצר, בראש הגבעה נוכל ליהנות  מהנוף המרהיב של האזור. לאחר מכן נוסעים לקאנדי שזה עוד עיר מרתקת של סרי לנקה. ארוחת הערב ולינה בקאנדי.

יום 6 – לאחר ארוחת הבוקר, יהיה סיור נרחב בעיר קאנדי הכולל ביקור במקדש השן וכמה שעות הפנאי לקניות. בערב תוכלו להתבדר עם מופע תרבותית מרהיב של סרי לנקה. ארוחת הערב ולינה בקאנדי.

יום 7 – היום נוסעים עמוק יותר לתוך האזור עם הגבעות של גידולי התה. בדרך ניתן להתענג מההרים שמהם נשקף נוף מרהיב. בדרך נובארה אלייה תוכלו לבקר במפעל התה הפופולארי של סרי לנקה.
שארית שעות היום יהיו שעות פנאי. ארוחת הער ולינה בנובארה אליה.

יום 8 – היום תוכלו לסייר ב”אנגליה הקטנה”.  הסיור בעיר יאפשר להסתובב ברחובות ולבקר גם בגנים הבוטניים הגאלה. ארוחת ערב ולינה בנובארה אליה.

יום 9 – לאחר ארוחת הבוקר תוכלו לנסוע ליאלה. בדרך נבקר אלה גאפ פנוראמה והמפל ראוונה. ארוחת ערב ולינה ב יאלה.

יום 10 – מוקדם בבוקר יתקיים סיור עם ג’יפ ספארי בפרק שביאלה. מדובר על אחד המקומות הפופולאריים של האי סרי לנקה. בפארק, שהוא שמורת טבע, שבו תוכלו לראות הכל כלומר את רוב החיות אשר חיות בסרי לנקה. ארוחת ערב ולינה ביאלה.

יום 11 – לאחר ארוחת הבוקר עוזבים את המלון כדי לבקר את החוף המערבי של סרי לנקה.  המסלול כולל ביקור במיריסה ובמדגרת הצבים. בשעות אחר הצהריים המאוחרות, יהיה ביקור באחד מאתרי הנופש הפופולאריים ביותר של החוף, מה שנקרה “חופי הזהב” של  סרי לנקה. כאן אפשר להירגע וליהנות מהחופים עד סוף הטיול. ארוחת ערב ולינה אחד המלונות שעל החוף.

יום 12, 13, 14 – בילוי על החוף

יום 15 – יוצאים לשדה התעופה