טיולים לסרי לנקה

טיול משפחות עם ילדים לסרי לנקה

טיול משפחות עם ילדים לסרי לנקהטיול קצר למי שאין לו זמן פנוי ליותר ימי טיול. אפשר להגדיר את טיול כמיוחד ומומלץ גם טיול לסרי לנקה עם ילדים. רוכזו בטיול זה במיוחד ביקור בבית הפילים וגם במקדשים הכי פופולריים בסרילנקה.
לינה במלונות 3 כוכבים כולל 3 ארוחות ביום.
רכב ממוזג צמוד עבור 4 אנשים. מדריך דובר אנגלית או עברית שהוא גם הנהג.
טיול של 4 ימים / 3 לילות

יום 1 – נפגשים עם המדריך בעת ההגעה. העברה למלון חוף בנגאמבו. אפשר לבקר בכפר הדייגים או ליהנות מכמה שעות הפנאי על החוף. נישאר ללון בנגאמבו.

יום 2 – לאחר ארוחת הבוקר נמשיך לסיגירייה  ובדרך סרי לנקה עם ילדים נעצור כדי לבקר בבית היתומים לפילים בבפינוולה. בבית היתומים הזה שתוכלו למצוא פילים בכל הגילאים אשר ננטשו.  דבר ייחודי לאתר זה הוא שהמבקרים יכולים להאכיל את הפילים הקטנים זה נופש בצימר בבקבוקי חלב בזמני האכלה. אחרי ארוחת הצהריים ניתן לבקר במבצר סיגירייה אשר בנוי בראש גוש סלע גרניט תלול ומוצק, כאילו עולה מן האדמה לגובה.
סיגירייה הוא מבצר סלע בבוהה 650 מטר, יצירת פאר של בנייה ואומנות. במערות ניתן להתפלא מציורי הקיר המפורסמים במערה שבאתר. ארוחת ערב והלינה בסיגירייה.

יום 3 – יוצאים לקאנדי דרך דמבולה. בדרך נבקר בסלע הזהב שהוא מקדש בנוי בתוך מערה מהמאה ה- 1 לפני הםפירה .מדמבולה נוסעים למטאלה כדי לבקר בגן תבלינים. בהמשך בקנדי, נבקר במקדש השן. בערב אפשר לראות מופע של ריקודים של התרבות המקומית. ארוחת הערב סרי לנקה עם ילדים ומנוחת הלילה יהיו בקאנדי.

יום 4 – לאחר ארוחת הבוקר, יוצאים לכיוון קולומבו או לנמל התעופה, אך לא לפני שבדרך נבקר בגנים הבוטניים פראדניה.