טיולים לסרי לנקה

טיולים מאורגנים לסרי לנקה

טיולים מאורגנים לסרי לנקהטיול מאורגן בהדרכת מדריכי טיירות מוסמכים, דוברי אנגלית ועברית, ברכבים ממוזגים. זה הטיול המקיף של סרילנקה שכל מי רוצה להכיר את אי לעומק חייב להצטרף במיוחד אם אין באפשרות להשתתף בטיול ארוך יותר.
לינה במלונות 3-4 כוכבים ברמה אירופאית.
הטיול כולל 3 ארוחות ביום.
טיול של 7 ימים / 6 לילות

יום 1 – נפגשים עם המדריך בעת ההגעה. העברה למלון חוף בנמבאגו וביקור בכפר הדייגים או כמה שעות פנאי על החוף. בלילה נשארים ללון בנומבאגו.

יום 2 – יוצאים לאנורדחפורה טיול משפחות לסרי לנקה לאחר ארוחת הבוקר. אנורדחפורה היא בירתה הראשונה של סרי לנקה במאה ה- 3 לפנה”ס והוכרזה כאתר מורשת עולמי שבה ארמון, מנזרים, אתר מורשת סרי מהא בודהי, המתועד היסטוריה של העץ העתיק ביותר בעולם, פסלים של בודהה, שרידי ארמונות, מקדש הסלע ועוד. את הלילה נלון באנורדחפורה.

יום 3 – יוצאים לכיוון סיגירייה, שהיא מבצר סלע בגובה 650 מטר, יצירת מופת של בנייה אומנות ומערכות השקיה. סיגירייה היא אתר מורשת עולמי מהמאה ה-5 לספירה. כאן ניתן לראות את הציורים המפורסם שבתוך מערה.
בשעות אחר הצהריים אפשר לקחת ג’יפ ספארי ולנסוע דרך הפרק הלאומי קאודולה, לחפש פילים, צבאים, טווסים, חזירי בר וסוגים רבים של ציפורים. את הלילה נעבור בסיגירייה.

יום 4 – יוצאים לכיוון קאנדי דרך דמבולה. סלע הזהב הוא מקדש המערה לראשונה במאה ה-1 לפני הספירה. תקרתו של הסלע הוא מקושט עם ציורי קיר צבעוניים המתארים מיתולוגיה בודהיסטי סיפורי קודמות לידתו של בודהה. המערות ששימשו מחסה כוללות האוסף הגדול ביותר של פסלי בודהה במקום אחד. מדמבולה נוסעים למטאלה כדי לבקר בגן התבלינים. בקנדי, יש לבקר במקדש השן. בערב אפשר לצפות במופעה ריקודים מקומיים ובלילה ללון בקאנדי.

יום 5 – קאנדי, המושב האחרון של המלכים סינהאלה, הוא יעד פופולארי מאוד עבור המבקרים מבית והזרים. לאחר ארוחת הבוקר, מבקרים בפינוולה את בית היתומים לפילים, מקום בו מטפלים ומגדלים פילים. אפשר כאן לרכב על פילים ולראות את מוזיאון הפיל בקרן המילניום של הפיל. חייבים לבקר בגנים הבוטניים שבפראדניה, עם אוסף נאה של-4000 מינים של צמחים אקזוטיים ולהישאר ללון בקאנדי.

יום 6 – לאחר ארוחת הבוקר, יוצאים אל נובארה אליה. נבקר במפעל התה והמסלול מאפשר לראות איך מכינים המשקה האהוב עליכם ביותר בעולם. נובארה אליה דומה לעיר אנגלי עתיקה, עם אגם, במסלולי מרוצים, מדשאות עם שיחים, כנסייה, ו-18 מסלולי גולף. בגנים הבוטניים הגאלה, קיים אוסף של ורדים וצמחים אקזוטיים ללא פרחים. ארוחת ערב ולינה בנובארה אליה.

יום 7 – עוזבים לכיוון קולומבו או לנמל התעופה.