טיולים לסרי לנקה

טיול למלדיבים, שווה ולא רק כי זה קרוב

טיול למלדיבים, שווה כי זה קרובבגלל שהיינו טובים, הקשבנו להורים, ואנחנו לא האיים המלדיביים דילים היינו בחזרות באותה שנה, הבטחנו לבקר לפחות פעם אחת בחיינו מקום שמימי, למרות שאנחנו חסידים של מסעות הרפתקנים ואנחנו לא יותר מדי זמן עם המדינה עם הבטן בשמש כ צבים.

אמרתי ועשה… נתקלתי טיול למלדיבים הצעה אטרקטיבית באמצעות סוכנות באיטליה, שם המחירים הם כמחצית הדרך שהם מתאמנים דרך רומניה לקפוץ על מטוסים! ממילאנו לזכר, בירת המלטזי, טסנו במשך 12 שעות וכאשר הגענו לשם כולנו היינו כרוב כרוב. ניסינו לישון והצלחנו עד שמערבולת פגעה בנו בראש המושב ופתחה את עינינו בנחיתה מלאה. לא יכולתי להאמין מה קורה, בצד אחד של המטוס רק מים, המסלול נמתח באמצע האוקיינוס, לשון של אדמה וכן הלאה! ! הייתי בשדה התעופה הגברי . למעשה, זה על אי סמוך

סגרנו את הקבוצה, כ -20 איטלקים חבילות נופש במלדיביים צעירים ויצאנו לחכות לסירה שתיקח אותנו לאי החופשה שלנו. נהגתי להחנות קצת יטי, לבוש למעלה טיול למלדיבים בחורף (דצמבר), עם כל מיני מעילים אפלים עלינו, עד הזמן שדלת שדה התעופה נפתחה כדי לצאת ו… ! הבאזאם גל חום לח מאוד. מהמם אותנו בדמות מלאה כמו חבורה של מתאגרפים מוכים על הרצפה באיגרוף, התחלנו להזיע ולזרוק מה שהיה לנו על כל כיוון אפשרי.

הגענו לחוף הים וראינו. את הצריפים מחכים לנו בתוכו שני מבודדים עם חצאיות ארוכות שהיו מאוד מרוצים להעמיס את המזוודות שלנו, ראינו שהם הכניסו אותם למרכז הצריפים ובקצוות רדפו על ידי שני אנשים כמו בבית הספר, אחד אחרי השני. כאשר כולנו היינו ביחד, שני הבודדים היו מתים לזרוק עלינו ברזנט ולתפוס אותו עם סטייאס בקצה הבארקס. לא הבנתי למה הם מכניסים אותנו לתנור כדי למריב את המיץ שלנו, אבל הם עדיין מדברים במזג אוויר גרוע.

בואבון… . בואו נתחיל בהתחלה עד שיצאנו מהעלבון-שדה התעופה הכול היה בסדר, כמה גלים זעירים שומרים לשנינו. כאשר יצאנו מן ההגנה של האטול והתעוררנו באוקיינוס מלא הבנו מה בלאדי הבודדים עם חצאיות… … … ‘ באאאממ כמה גלים עצומים שהיו מפוצצים אותנו וזורקים אותנו כל כך גבוה שחשבנו שאנחנו הולכים לפגוע בברזנט. חופשה במלדיביים הבד היה תפקיד כפול, כדי לשמור את המים החוצה אותנו בפנים! בחוץ היה שמש מוארת וחום מטורף, אך האוקיאנוס רתח מזעם. כך אני חושב שהנמלים שנהגתי לעשות. כשהייתי קטנה בקיצור ונתתי להם לרדת לנהר ! אני חושב שקורהם הגיעו אלי שאלתי את  כמה כיף רכבת הרים והחיוך המצחיק אמר לי-30 דקות.