טיולים לסרי לנקה

טיול גלישה במלדיבים

טיול גלישה במלדיביםהפלתי את המזוודות, לקחתי את בגד האי המלדיבים הים ונסעתי לחוף עם רעיון ברור מאוד לקרר אותנו באוקיינוס טיול גלישה במלדיבים, אז התעוררנו, כל העדר של גיגיס האן. משוגע על החוף שם, , מבודדים קטנים בחצאית (יש לי נורא לשעשע את החצאיות שלהם על ידי שאני ממשיך להזכיר), אנחנו עושים את הסימן המפורסם ביד, לעצור! אנחנו, מזמזם ושפם במיץ שלנו כמו עדר, מעידה אחד לשני כמו קריקטורות ולהפסיק.

האינדמאן נשאר “! ואומר” לארוז ! אני חייב לעשות את ההכשרה שלך במים כחולים מאוד אלה אתה צריך להיכנס עם זהירות מירבית, הגנה גבוהה מסנן קרינה, חולצה לבנה מומלץ למעלה ובמיוחד אתה לא מותר בלי נעלי בית.
דילים לאיים המלדיבים אנחנו באים בעיניים גדולות חה? זה מסביר את האדם ששם רואים אבנים בתחתית המים שאסור לנו לדרוך בגלל איי המלדיבים דגי האבן שהוא אחד היצורים הארסיים ביותר על פני כדור הארץ. הדג הזה נראה כמו סלע ותמיד יושב עם המחט הרעילה למעלה, כל כך קל לדרוך על זה. הסתכלנו עליו בחוסר ביטחון רב, מחכה בהתלהבות מירבית לשפוך את עצמנו במים שמימיים. אז הבחור תפס שאנחנו לא בגדתי בכנסיה וסיימנו את ההוראות שלנו עם המילים… על האי הזה אין רופא, הקבינט המלדיבים הקרוב ביותר במרחק של שעה אחת משם במטוס מטוס, אם אתה תקוע בתוך 20 דקות לתת את הפינה… ! אלוהים אדירים כסימן, כל העדר הלך למרדף אחר הקיוסק הקטן ליד החוף אנחנו הסתערו, איך לשים את הפאלאנקה על הקרקע, לקנות נעלי בית החוף מיוחד. ולכן, לבוש והתחמם, הגענו לראשונה אל האוקיינוס הגדול!

כאשר אנו מקורר מספיק התחלנו טיול גלישה במלדיבים לזרוק את עיני הגלגל כדי לראות איפה אנחנו פוגעים ומה יכול להיעשות 7 ימים על האי הזה. יצאתי מהמים עם הסירופ יניקה מתוך החולצות הרטובות ולבשתי לחקירה של טלאי כדור הארץ. זה לא החזיק מעמד… . רק 5 דקות והייתי בקצה השני . לקחתי את זה לכיוון השני . כל 5 הדקות גלישה במלדיבים לקחתי את זה לחוף עם הרעיון של לתת את ההגה… ! עשר דקות ומוכן המממ… אנחנו חייבים להישאר כאן! במשך 7 ימים , חוץ מתחרות החולצות הרטובות. מה לעשות??!!

האי קטן, יש בונגלוס על קצה המים המקיפים, במרכז הם עצי דקל לשמור על הצל, מזרקה קטנה ארטזיאנה, חדר כושר, מגרש טניס, ג’קוזי עבור 6 אנשים, 1 קיוסק מזכרות, וכמובן קבלה וחדר אוכל עם מרפסת על טיול גלישה במלדיבים . ליד המים . זה הכל

אבל היתה להם הודעה כי צלילה, דיג בים וספארי שנירקול היו מאורגנים.

קבענו ספארי לשנירקול כי מעולם. גלישה במלדיבים לא עשינו דבר כזה בעבר ביום שלמחרת יחד עם צעירים אחרים בקבוצה, הגענו לחוף כדי לטפס על הסירה שאמורה הייתה לקחת אותנו לשנורקלינג. אנחנו חדשים בלב האוקיינוס, לאף אחד לא היה מושג לאן אנחנו הולכים ואיך זה יהיה, אבל זה היה שווה הכי הרבה. על סירת גלישה במלדיבים הסירה הקטנה טיול גלישה במלדיבים  אנו מונחים לא לקפוץ לתוך המים, למעט היכן המדריך מציין כי בכל מקום יש אלמוגים גבוהים וחדים שיכולים לעקוץ אותנו במהלך הקדם, על המודל הידוע של ולאד . זה גם אומר לנו לא לשחק עם חתולים גדולים כמו אלה הם שכיחים עם תיירים והם אוהבים להיות ליטף, אם אתה נותן להם את האף הם לאסוף במספרים גדולים והם, כמובן, רעילים (תורים)!